Právě vysíláme

Evropa 2 ve spolupráci s Cognito spustila první AI kampaň

10. května 2023 11:33
Evropa 2 ve spolupráci s Cognito spustila první AI kampaň

Kampaň navazuje na úspěšný koncept Držíme Ti flek, který značka ve své historii už několikrát úspěšně použila a který je postavený na zajímavých vizuálech osobností rádia. Nová verze je však mnohem interaktivnější.

Sám uživatel si totiž vybírá z plejády možností a určuje, jak bude vypadat konečný výsledek. V rámci kreativního procesu si sám volí, na jaké místo chce poslat oblíbeného moderátora. „Umělá inteligence ve všech podobách nabírá letos na popularitě a my chtěli být mezi prvními, kdo ji využije kreativně pro své marketingové aktivity. Cognito přišlo s konceptem, který skvěle navazuje na současnou komunikaci a posouvá ji o level výš,” popisuje Lubor Zoufal, Head Of Digital ve společnosti Active Radio.

Na nově vzniklé microsite mohou uživatelé vytvářet vlastní (více či méně bizarní) vizuály s šesticí moderátorů Evropy 2, např. Leoše Mareše na pláži plné růžových prasátek nebo Zorku Hejdovou na narozeninové oslavě s jednorožci. Kromě generování obrázků je smyslem kampaně umožnit fanouškům Evropy 2 sdílet výsledek na sociálních sítích a zvýšit jejich zapojení. Vizuál spolu s popisem, hashtagem #drzimetiflek i dalšími hashtagy, které rovněž vytváří umělá inteligence, mohou přesdílet, a zapojit se do soutěže o iPhone 14.

„Dlouhodobě pracujeme na tom, abychom naše klienty udrželi vždy o krok před konkurencí. AI v různých podobách využíváme interně v rámci tvůrčího procesu, a nyní jsme nabyté zkušenosti aplikovali i do první brandové kampaně pro klienta, uvádí Jan Špičák, Marketing Operations Manager z agentury Cognito.

Kampaň byla spuštěna ve středu 10. května 2023. „Slogan Držíme Ti flek se stal v průběhu několika let součástí DNA Evropy 2. Neznamená už jen to, že posluchačům vždycky držíme flek v naší partě, ale držíme jim flek na těch nejlepších koncertech, na top filmech, na všech úžasných místech, na které je s Evropou 2 posíláme. V širším smyslu jim držíme flek všude, kde vysíláme a kde si nás naladí,“ doplňuje marketingový ředitel Active Radio Pavel Renčín. Slogan Držíme Ti flek má tak odrážet hlavní myšlenku marketingového konceptu, ve kterém jsou posluchači Evropy 2 součástí značky a celé moderátorské party Evropy 2.

Články, které by tě mohly zajímat