LEOŠ s MONIKOU letos v rámci akce #DOBRODEN darovali skoro milion korun. Komu a na co?
29. ledna 2019 18:51
Charitativní akci #DobroDen vymyslel před několika lety sám Leoš Mareš. Princip je jednoduchý. Za každého sledujícího na Instagramu věnuje moderátor 29. ledna 1 korunu na dobrou věc.
#DobroDen původně startoval na Twitteru. Pak ho ale Leoš přenesl na Instagram, kde má jednak sledujících nepoměrně víc a jednak to dává větší smysl, protože Instagram mu ze všech sociálních sítí vydělává nejvíc peněz.
„Tak ta honba za co nejvyšším číslem dává smysl. Mojí myšlenkou bylo udělat sociální sítě opravdu sociální,“ prozradil moderátor magazínu Forbes.
Loni vs. letos
Loni Leoš v rámci DobroDne věnoval „pouhých“ 482 688 korun, letos je to již přes 709 tisíc. Spolu se svou ženou Monikou, kterou na Instagramu sleduje 278 tisíc followerů, tak Marešovi dnes poslali na dobrou věc skoro milion korun. Komu?
„S Monikou jsme se rozhodli podpořit Nadaci Terezy Maxové, konkrétně stipendijní program pro děti z dětských domovů,“ uvedl Leoš ve stories na svém Instagramu. „Vzdělávání mladých lidí po odchodu z ústavní péče patří mezi priority už několik let.“
Zdroj: Instagram