Život
Nečekaný hit Stanley: Teenagerky se perou kvůli termo hrnku
7. ledna 2024 9:10
Napadlo by vás, že trendem letošních Vánoc pro teenagerky z celého světa se stal kelímek na vodu a čaj? Asi ne, že! Opravdu tomu tak ale je, protože trh ovládly termosky značky Stanley.
Stanley cup, ovšem pozor, kelímek, a ne vzácná hokejová trofej NHL, je věcička, do které se nečekaně zamilovaly mladé dívky po celém světě. Stanley je značka, která prodává termo hrnky a nádoby, které udrží jak teplo, tak chlad a mají dvojitou stěnu. Na sociálních sítích ovšem tento výrobek začal kolovat rychlostí blesku a teenagerky po celém světě začaly toužit po barevném hrnku, do kterého se vejde 800 ml tekutiny. A pozor, rozhodně se nejedná o levnou záležitost, trendující hrnek se totiž prodává od cca 1000 korun. Na internetu se ovšem objevují i produkty okolo 5 tisíc.
Na sociálních sítích najdete mnoho videí, ve kterém šťastné holčičky rozbalují pod stromečkem Stanleyho a mají slzy v očích. Jejich rodiče a sourozenci pak jen s podivem sledují to, jaká radost může vzniknout z (ne)obyčejného hrnku.
Protože si i další značky všimly zvýšené obliby hrnků, vznikla spolupráce mezi Starbucks a Stanley. Kávový řetězec tedy představil kolekci Winter Pink s růžovými kelímky. Prodej je ovšem ve Spojených státech možný jen v obchodech Target, což vyvolalo nečekaný chaos. Teenagerky a mladé dámy totiž vzaly obchody útokem a před Targety dokonce tábořily. Na internetu pak můžeme vidět videa, na kterých se před obchodními pulty strhávají skoro až holčičí bitvy. Z obchodů si totiž každý mohl odnést pouze jeden kus. „Na Starbucks x Stanley Quencher jsme zaznamenali nadšený ohlas a v mnoha obchodech je již vyprodán,“ sdělil zástupce Starbucksu. „Doplňovat se nebude.“