Evropa 2
TAYLOR SWIFT má z celebrit nejlépe obchodovatelnou značku
16. ledna 2016 15:00
Nová studie odhalila, které hvězdy showbyznysu jsou zároveň i nejlepším marketingovým produktem.
Pro většinou fanoušků je nejlépe a nejvíce obchodovatelným jménem to, které patří Taylor Swift. Odhalila to studie renomované agentury Repucom, která zahrnovala názory spotřebitelů na 8 000 světových celebrit. Výsledky se měří pomocí tzv. DBI, což je Davie Brown Index. Ten byl vyvinut v roce 2006 a jde o nezávislou veličinu z marketingové oblasti, která sleduje, jak slavná jména a značky vnímají spotřebitelé.
Zpěvačka Taylor Swift má DBI na hodnotě 88,5. Za ní se umístili Justin Timberlake (86,4), Lady Gaga (85,1), Katty Perry (85,1) a Beyoncé (84,6). Další místa v TOP 10 nejlépe marketingově využitelných jmen obsadili Snoop Dogg (82,9), Nick Jonas (82,1), Britney Spears (81,8), Nicki Minaj (81,8) a Bruno Mars (81,6).