Evropa 2
Představujeme novou kampaň Evropy 2
29. března 2013 13:38
Přidejte se k nám v hudební revoluci!
Evropa 2 představuje nový celoroční koncept reklamní kampaně. Odstartuje 1.dubna v podobě sponzoringových spotů v televizích, v kinech, on-line kampaních na největších webech, v tisku i na plakátech. Na kampani spolupracovala Evropa 2 s producentem Viktorem Márou z Bistro Films, režie se ujala mezinárodní dvojice McSanchez a za fotoaparátem stanul fotograf Lukáš Žentel. Mezi dalšími profesionály můžeme jmenovat například kameramana Marka Blisse, v roli choreografa se představil Yemi A.D. a postprodukci měl na starosti Patrik Velek z Achtung 4K.
Tvářemi kampaně se stali brazilský tanečník Filipi Escudine a modelka Gabriela Večeřová. Natáčení proběhlo v žižkovském studiu Pokrok. Launch party k nové kampani proběhla 28. března ve vyhlášené mexické restauraci Las Adelitas za účasti moderátorů Evropy 2.
„Jsme jedničkou na českém rozhlasovém trhu ve věkové skupině od 12 do 39 let, dlouhodobě se snažíme oslovovat mladé lidi, kteří nás berou jako trendsettera nejen v hudbě, ale i v oblasti životního stylu. Tato kampaň byla produkčně nejnákladnější v historii našeho rádia a to je na výsledku dobře vidět. Z nových spotů i vizuálů jsem nadšená a věřím, že nám pomohou ještě více upevnit naši pozici na trhu. Těším se, že u ještě více posluchačů se nám podaří symbolicky zapíchnout vlajku Evropy 2 jako důkaz toho, že i pro ně jsme lídrem,“ řekla ředitelka rádia Evropa 2 Jitka Fürst.
Podívejte se jak probíhalo natáčení:
TZ5q8_e_3kU
A tady už kompletní výsledek:
wjY5sxpLWbE
aaWxMEAoTZs