Film
Představení značky VICTORIA’S SECRET bude mít velkou změnu! O co jde?
13. května 2019 14:10
Tradiční představení ikonické značky Victoria’s Secret letos představí fanouškům velkou změnu – potvrdil to šéf značky L Brands, jež Victoria’s Secret vlastní. Podle něj se značka musí rozvinout a změnit, aby mohla nadále růst. Jak toho chce prestižní firma dosáhnout?
Loučí se s televizí
Šéf L Brands, Les Wexner, v odtajněném vzkazu pro své zaměstnance potvrdil, že se tradiční akce Victoria’s Secret Fashion Show letos nebude vysílat v televizi. Ikonická promenáda nejkrásnějších modelek na světě za doprovodu hudby se každý rok vysílala na televizních stanicích ABC a CBS ve Spojených státech. Tento pořad ovšem loni zaznamenal největší pokles v počtu posluchačů v historii, a tak se značka Victoria’s Secret zřejmě rozhodla, že je čas z televize ustoupit.
Roste tlak
Victoria’s Secret čelí několika podezření, že se během minulých pěti let nepřizpůsobila dostatečně vůči společenským a módním trendům. Značky neustálá propagace známých modelek není v souladu s jinými módními značkami, jež se snaží být trochu otevřenější ve svých marketingových kampaní. Neústupnost se značce Victoria’s Secret nevyplatila – podle serveru CNBC, který vzkaz od Lese Wexnera poprvé zveřejnil, zavírá prestižní módní značka pobočky po Spojených státech. Celková hodnota otcovské firmy L Brands také klesá.
Vliv sociálních sítí
Dalším důvodem proč se Victoria’s Secret rozhodla pro tuto změnu je vzestup sociálních sítí. Loňský Victoria’s Secret Fashion Show se sice konal v listopadu, ale televizní stanice ABC tuto událost vysílala až 2. prosince. Všichni diváci měli tedy možnost vidět, co představení nabídne, skrz oficiální stránky Victoria’s Secret na sociálních sítích. Šéf značky L Brands, Les Wexner, uvedl: „V roce 2019 a do budoucna se soustředíme na vývoj vzrušujícího, dynamického obsahu a jiného druhu akce (než byla tradiční Victoria’s Secret Fashion Show), kterou našim zákazníkům poskytneme na platformách, které užívají raději… Móda je byznys, který se mění. Musíme se rozvinout a změnit, abychom rostli (do budoucna).“
Uvidíme, s čím nás značka Victoria’s Secret v budoucnu ještě překvapí!
Zdroj: ELLE, CNBC, Instagram