Zpěvák ED SHEERAN se stal novou tváří známé značky kečupu
7. června 2019 16:10
Když dneska známá celebrita vystoupí v reklamě na nějakou módní značku, bere se to jako úplně normální věc. To ale Eda Sheerana nelákalo.
Celebrity dnes dělají všelicos: vydávají svoje módní kolekce, stávají se tvářemi kosmetických značek nebo alkoholu. Známý zpěvák Ed Sheeran ale udělal něco docela jiného. Zlákala ho nabídka značky Heinz, která stojí za řadou omáček, především ale vyrábí jeden z nejslavnějších kečupů na světě.
Zpěvák tenhle kečup miluje. To sice zní jako obyčejné marketingové klišé, ale opak je pravdou. Ed Sheeran má totiž logo Heinz už několik let vytetované na svojí paži. Snad právě kvůli tomu mu známá firma dala zajímavou nabídku: limitovanou edici kečupů, které se jmenují podle něj: EdChup. Sám Ed Sheeran se o tuhle spolupráci podělil se svými fanoušky na Instagramu.
Nutno podotknout, že si vybral stylové načasování: fotku sdílel 5. června, kdy je mezinárodní kečupový den.
Zpěvákovi reklamní aktivity ale rozhodně nemají vliv na jeho připravovanou desku, která ponese název No. 6 Collaborations Project a měla by vyjít už 12. července. Zatím z ní byly uveřejněny dvě písničky a nutno podotknout, že se máme na co těšit!
Zdroj: Billboard, Instagram