

Přejít k obsahuPřejít k hlavnímu menuPřejít k vyhledávání
Americká značka Gillette se v rámci nové reklamní kampaně chce postavit proti sexuálnímu obtěžování a „toxické maskulinitě“ ve společnosti. Reklamní spot, kde značka uvedla cíle kampaně, doslova rozdělil YouTube. Video sice patřilo mezi nejzhlédnutější na Internetu, ale vyvolala také řadu vtipných a negativních reakcí.
Značka Gillette v nové reklamě uvádí, že muži musí změnit svoje chování k tomu, aby se přizpůsobili k výzvám dnešní doby. Ve virální reklamě se zmiňuje kampaň #MeToo a problém sexuálního obtěžování, ale i šikana. Celou reklamu si můžete pustit níže.
Text v překladu zní:
Miloval jsem bít děti při opékačkách. Nyní si ale všímám toho, že je to špatné. Navíc, moje varlata nikdy nebyly tak hebké. Díky, Gillette.
Reklamu nesoucí název Věříme: To nejlepší pro muže už vidělo přes 16 milionů uživatelů a bohužel pro Gillette zatím převyšují negativní reakce – téměř dvojnásobně víc uživatelů dalo videu palec dolů, jako palec nahoru. A vtipných komentářů nadále přibývá. Jeden uživatel sociální sítě Reddit uvedl, že dle reklamy jsou všichni muži sociopaté!
Co si o reklamě myslíte vy? Vyjadřuje se k problému sexuálnímu obtěžování dostatečně? Je to jeden velký přešlap? Hlasujte a napište nám do komentářů.
Zdroj: YouTube, Boredpanda, Reddit, Gillette, Instagram
loading...